nog een week - Reisverslag uit Warmenhuizen, Nederland van rietenlydia - WaarBenJij.nu nog een week - Reisverslag uit Warmenhuizen, Nederland van rietenlydia - WaarBenJij.nu

nog een week

Door: riet en lydia

20 September 2015 | Nederland, Warmenhuizen

Lieve familie, vrienden en volgers:
Volgende week zondag is het zover dan reizen wij af naar het verre Oeganda.
Wij hebben er reuze zin in en zijn er helemaal klaar voor!!
Wij willen iedereen bedanken voor de steun, het enthousiasme en vooral voor het geld wat gedoneerd is voor de organisatie HomeSweetHome. Wij hebben meer dan 10.000 euro bij elkaar gekregen. Een gedeelte is al besteed voor de aankoop van een stuk grond en een hek om de zorgboerderij te beveiligen. Daarnaast gaan wij met twee extra koffers naar Oeganda, van sport en beweging hebben wij allerlei bal spelen gekregen , de huishoudelijke medewerkers hebben prachtig ondergoed voor de kinderen gekocht. En wij hebben allerlei knutselspullen gekregen!
Wij willen iedereen bedanken!!!
Riet en Lydia

• 20 September 2015 - 17:22

Yolanda:

Ik wns jullie heel sterkte en plezier en zie graag jullie verslagen met onvergetelijke ervaringen tegemoet!

• 20 September 2015 - 18:22

Ruth En Mirjam:

Lieve Lydia en Riet en oma.

wij wensen jullie heel veel plezier en succes. Maar bovenal dat het jullie mag brengen waar jullie zo lang naar toe hebben geleefd.
    Geniet, heb het goed samen en emt alle andere mensen daar om jullie heen. dan zullen wij dat hier ook blijven doen.

Oma, we gaan je missen.

Liefs uit wognum van Ruth, Mirjam, Sem, Puck, Melvin en Peter.

• 20 September 2015 - 19:42

Etti Van Den Bosch:

Wat fijn om in deze tijden waarin voortdurend ellendige en zorgwekkende berichten ons bereiken uit het wereldgebeuren, nu deze positieve boodschap van jullie fantastische voornemen te ontvangen! Ik wens jullie heel veel succes en hoop dat jullie veel kunnen betekenen in Oeganda!
    Goede reis! Lieve groet van Etti

• 21 September 2015 - 09:13

Anne-Marie :

Beste Riet en Lydia,

Wat een avontuur gaan jullie tegemoet! Prachtig ook dat jullie je kennis en ervaring gaan overbrengen op deze mensen. Zij zullen met pijn in hun hart afscheid van jullie nemen over drie maanden, dat weet ik zeker. Maar wat zullen wij dan blij zijn dat jullie er weer zijn.

Beste collega's, ik wens jullie een prachtig avontuur !

Be save !

Hartelijke groet,
    Anne-Marie

• 21 September 2015 - 10:11

Trienke:

Lieve Riet en Lydia,

Zoveel overgesproken, zoveel actie al ondernomen, zolang naar toe geleefd en nu gaat het gebeuren.
    Graag lees ik jullie ervaringen via deze weg.
    Ik wens jullie een ontzettende fijne, maar vooral vruchtbare tijd toe.

Liefs, Trienke.

• 21 September 2015 - 14:15

Thirza, Stef & Jaylinn :

Wauw! Wat een hoop hebben jullie opgehaald!
    Onwijs trots op jullie! En we wachten met smart jullie verhalen af!
    Liefs, Stef, Thirza en Jaylinn

• 21 September 2015 - 18:50

Mike En Marjo:

Lieve Riet en Lydia,

Heel veel plezier en succes op jullie avontuur. Het zal weer een hele levenservaring worden.

xxx Mike en Marjo

• 21 September 2015 - 20:25

Frank En Geke:

Veel plezier, voldoening en verwondering gewenst op dit bijzondere avontuur!

• 22 September 2015 - 11:27

Fam Soeters:

Een goede reis gewenst We leven mee.

• 22 September 2015 - 14:17

Yvonne:

Hey Riet en Lydia

Heel veel succes enm goede reis gewenst aanstaand weekend, leuk dat jullie een blog hebben,

groetjes Yvonne J

• 22 September 2015 - 20:48

Pleuntje De Graaf:

Lieve Lydia en Riet

Heel veel succes en een hele goede reis toegewenst en houd ons op de hoogte
    veel liefs en groetjes Pea en Pleuntje xxxxx

• 23 September 2015 - 21:28

Linda:

Lieve tannie en riet
    Bijna is het zover!
    Wil jullie een goede reis wensen.
    Op naar een prachtig avontuur. Lekker genieten van alle mooie bijzondere momenten!!! En vooral veilige reis heen , verblijf, en terug reis. Zal aan je denken tannie geniet voor 1000% en neem alles in je op wil alles horen als je terug bent.
    Enjoy dames geniet!!!!
    Hou van jou tannie xxxxx linda

• 26 September 2015 - 16:26

Frouwke Teuben:

Lieve Riet en Lydia,

Riet haar reisbagage gezien,met materiële en immateriële zaken gevuld.
    Op naar je droom.

We kijken uit naar jullie ervaringen.

Liefs Ignaat en Frouwke

• 26 September 2015 - 18:36

Tamar:

Riet& Lydia,
    ik wens jullie groots genieten en een verzameling prachtige ervaringen om met jullie mee te dragen en met ons te delen!
    Heb een goede reis.

• 27 September 2015 - 13:58

Jacqueline Venema:

hoi hoi vandaag gaan jullie dan echt heen , een groot avontuur ,ik hoop dat het jullie goed gaat daar in dat verre land ,wat zullen die kindertjes blij zijn met jullie ,ik blijf jullie volgen en zal regelmatig wat schrijven op jullie site ,succes.

• 27 September 2015 - 16:48

Marije Wolfwinkel:

Jaaaaa ik ga jullie ook volgen,

zo benieuwd

goeie reis vandaag!

xMarije

• 28 September 2015 - 10:47

Norah:

Hoi Riet enm Lydia,

Wat een fantastisch avontyuur gaan jullie tegemoet!!
    Ik wens jullie alle geluk, plezier en heel veel mooie ervaringen toe.
    Wat super dat jullie dit kunnen doen voor de kinderen daar.
    Ben zo benieuwd naar jullie verhalen.

SUCCES!!!

Groetjes
    Norah

• 28 September 2015 - 12:54

Annemiek Nauta:

Eindelijk is het zover, jullie hebben voet op afrikaanse bodem gezet... In gedachten reis en leef ik met jullie mee. maak er een prachtige tijd van! Dikke zoen van Annemiek

• 29 September 2015 - 18:37

Jos Dekker:

Lieve Lydia en Riet eindelijk gevonden.Hoop dat jullie een goede ries hebben gehad.We zijn vol spanning naar alle berichten en foto s van jullie .Heel veel succes een dikke kus uit IJmuiden

• 07 December 2015 - 20:41

Cathy :

Nog heel veel plezier jullie laatste weekje. En gelukkig tot snel